^-^Heroes, Lost, Sorozatok fansitě^-^
^-^Heroes, Lost, Sorozatok fansitě^-^
Született Feleségek
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Lost stars
 
óra
 
Csacska Angyal
 
Hírek



Sziasztok!

Remélem tetszik a honlapom!

Friss:
-Mostmár a Hősök c. sorozatot is megtalálhatjátok a honlapomon, a Hősök(Heroes) menü alatt.
-Feltettem képeket, a szereplők ismertetését, és a Hősök alaptörténetét:


 
*Dolgok a te honlapodra!*
 
Legyek a kezdőoldalad!
Legyen ez a kezdõlapod
 
Egérke
 
Link
 
Link
 
Lost-Eltűntek(Pokoli éden)
 
Hol nézed a Lostot?
Lezárt szavazások
 
Tuti Gimi(One Tree Hill)
 
Szereplők(Lost)
 
Szavazz!!!
Ki a kedvenced a Lostból?

Jack
Sawyer
Kate
Sayid
Shannon
Boone
Claire
Charlie
Locke
Hurley
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
A Lost 2. évada az AXN-en!

LOST 

Kedves rajongók!
Gondolom már ti is tudjátok, de úgy gondolom, jó ha bejelentem:
Január 22.-étől vasárnaponként 19.10-től fogják adni az AXN-en a Lost második évadát!!!
Nézzétek ti is!!!

CLICK TO VIEW FULL SIZE

 
Letöltések(csacska angyal)
 
Köszöntő
 
Merlin
 
Egérmutató

 

    var nDots = 7;

    var Xpos = 0;
    var Ypos = 0;

      // fixed time step, no relation to real time
    var DELTAT = .01;
      // size of one spring in pixels
    var SEGLEN = 10;
      // spring constant, stiffness of springs
    var SPRINGK = 10;
      // all the physics is bogus, just picked stuff to
      // make it look okay
    var MASS = 1;
    // Positive XGRAVITY pulls right, negative pulls left
    // Positive YGRAVITY pulls down, negative up
    var XGRAVITY = 0;
    var YGRAVITY = 50;
    // RESISTANCE determines a slowing force proportional to velocity
    var RESISTANCE = 10;
      // stopping criterea to prevent endless jittering
      // doesn't work when sitting on bottom since floor
      // doesn't push back so acceleration always as big
      // as gravity
    var STOPVEL = 0.1;
    var STOPACC = 0.1;
    var DOTSIZE = 11;
      // BOUNCE is percent of velocity retained when
      // bouncing off a wall
    var BOUNCE = 0.75;

    var isNetscape = navigator.appName=="Netscape";

      // always on for now, could be played with to
      // let dots fall to botton, get thrown, etc.
    var followmouse = true;

    var dots = new Array();
    init();

    function init()
    {
        var i = 0;
        for (i = 0; i < nDots; i++) {
            dots[i] = new dot(i);
        }
       
        if (!isNetscape) {
            // I only know how to read the locations of the
            // <LI> items in IE
            //skip this for now
            // setInitPositions(dots)
        }
       
        // set their positions
        for (i = 0; i < nDots; i++) {
            dots[i].obj.left = dots[i].X;
            dots[i].obj.top = dots[i].Y;
        }
       
       
        if (isNetscape) {
            // start right away since they are positioned
            // at 0, 0
            startanimate();
        } else {
            // let dots sit there for a few seconds
            // since they're hiding on the real bullets
            setTimeout("startanimate()", 1000);
        }
    }

     

    function dot(i)
    {
        this.X = Xpos;
        this.Y = Ypos;
        this.dx = 0;
        this.dy = 0;
        if (isNetscape) {
            this.obj = eval("document.dot" + i);
        } else {
            this.obj = eval("dot" + i + ".style");
        }
    }
    function startanimate() {
        setInterval("animate()", 20);
    }


    // This is to line up the bullets with actual LI tags on the page
    // Had to add -DOTSIZE to X and 2*DOTSIZE to Y for IE 5, not sure why
    // Still doesn't work great
    function setInitPositions(dots)
    {
        // initialize dot positions to be on top
        // of the bullets in the <ul>
        var startloc = document.all.tags("LI");
        var i = 0;
        for (i = 0; i < startloc.length && i < (nDots - 1); i++) {
            dots[i+1].X = startloc[i].offsetLeft
                startloc[i].offsetParent.offsetLeft - DOTSIZE;
            dots[i+1].Y = startloc[i].offsetTop +
                startloc[i].offsetParent.offsetTop + 2*DOTSIZE;
        }
        // put 0th dot above 1st (it is hidden)
        dots[0].X = dots[1].X;
        dots[0].Y = dots[1].Y - SEGLEN;
    }

    // just save mouse position for animate() to use
    function MoveHandler(e)
    {
        Xpos = e.pageX;
        Ypos = e.pageY;  
        return true;
    }

    // just save mouse position for animate() to use
    function MoveHandlerIE() {
        Xpos = window.event.x + document.body.scrollLeft;
        Ypos = window.event.y + document.body.scrollTop;  
    }

    if (isNetscape) {
        document.captureEvents(Event.MOUSEMOVE);
        document.onMouseMove = MoveHandler;
    } else {
        document.onmousemove = MoveHandlerIE;
    }


    function vec(X, Y)
    {
        this.X = X;
        this.Y = Y;
    }

    // adds force in X and Y to spring for dot[i] on dot[j]
    function springForce(i, j, spring)
    {
        var dx = (dots[i].X - dots[j].X);
        var dy = (dots[i].Y - dots[j].Y);
        var len = Math.sqrt(dx*dx + dy*dy);
        if (len > SEGLEN) {
            var springF = SPRINGK * (len - SEGLEN);
            spring.X += (dx / len) * springF;
            spring.Y += (dy / len) * springF;
        }
    }


    function animate() {
        // dots[0] follows the mouse,
        // though no dot is drawn there
        var start = 0;
        if (followmouse) {
            dots[0].X = Xpos;
            dots[0].Y = Ypos;
            start = 1;
        }
       
        for (i = start ; i < nDots; i++ ) {
           
            var spring = new vec(0, 0);
            if (i > 0) {
                springForce(i-1, i, spring);
            }
            if (i < (nDots - 1)) {
                springForce(i+1, i, spring);
            }
           
            // air resisitance/friction
            var resist = new vec(-dots[i].dx * RESISTANCE,
                -dots[i].dy * RESISTANCE);
           
            // compute new accel, including gravity
            var accel = new vec((spring.X + resist.X)/MASS + XGRAVITY,
                (spring.Y + resist.Y)/ MASS + YGRAVITY);
           
            // compute new velocity
            dots[i].dx += (DELTAT * accel.X);
            dots[i].dy += (DELTAT * accel.Y);
           
            // stop dead so it doesn't jitter when nearly still
            if (Math.abs(dots[i].dx) < STOPVEL &&
                Math.abs(dots[i].dy) < STOPVEL &&
                Math.abs(accel.X) < STOPACC &&
                Math.abs(accel.Y) < STOPACC) {
                dots[i].dx = 0;
                dots[i].dy = 0;
            }
           
            // move to new position
            dots[i].X += dots[i].dx;
            dots[i].Y += dots[i].dy;
           
            // get size of window
            var height, width;
            if (isNetscape) {
                height = window.innerHeight + window.pageYOffset;
                width = window.innerWidth + window.pageXOffset;
            } else {
                height = document.body.clientHeight + document.body.scrollTop;
                width = document.body.clientWidth + document.body.scrollLeft;
            }
           
            // bounce off 3 walls (leave ceiling open)
            if (dots[i].Y >=  height - DOTSIZE - 1) {
                if (dots[i].dy > 0) {
                    dots[i].dy = BOUNCE * -dots[i].dy;
                }
                dots[i].Y = height - DOTSIZE - 1;
            }
            if (dots[i].X >= width - DOTSIZE) {
                if (dots[i].dx > 0) {
                    dots[i].dx = BOUNCE * -dots[i].dx;
                }
                dots[i].X = width - DOTSIZE - 1;
            }
            if (dots[i].X < 0) {
                if (dots[i].dx < 0) {
                    dots[i].dx = BOUNCE * -dots[i].dx;
                }
                dots[i].X = 0;
            }
           
            // move img to new position
            dots[i].obj.left = dots[i].X;  
            dots[i].obj.top =  dots[i].Y; 
        }
    }

    // end code hiding -->
    </SCRIPT>

 
A következő résztartalmából...


:

1X03 Ütközés:
Matt ismeretlen helyen tér magához, ahol éppen képességét tesztelik, és jelen van Mr. Benett és D.L. Niki férje is. Hiro és Ando a Las Vegas kaszinóban próbálnak szerencsét, ahol egy kis csalást alkalamznak. Nathan is Vegasba utazik, ahol összetalálkozik Nikivel, nem éppen vélstlenszerűen. Mohinderben egyra csak gyűlnek a kértségek, miután kihívja a rendőrséget Sylar házába és csak egy nagy ürességet találnak, úgy dönt visszautazik Indiába. Ekkor megérkezik Peter és elmondja képességét. Isaachoz utaznak aki épp képességét teszteli és többek közt Clairt is megfesti. Clair bosszút áll a fiún aki "megölte" őt. Miközben mohinder és Peter a vonaton utazik, megáll az idő és Hiro jelenik meg a jövőből.

Kattints ide a teljes kép megtekintéséhez
 

 
helló
Indulás: 2005-02-21
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Csacska menü 2.
 
Charmed
 
Ajánló

                            

 
Egyéb dolgok ami nem csacska
 
NEKED!!!!
 
átváltás
 
Vendégkönyv


 
*.*SK dolgok(Csacska Angyal)*.*
 
Neked hogy tetszik a lost 2. évada?
Hogy tetszik az AXN-en a lost 2. évada?

Sztem szuper!
Elég jó!
Hát, az első évad jobb volt...
Csak pár része izgalmas, egyébként szar!
Nem is nézem!
Totál uncsi!
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Szavazz!
Mit szeretnél, mit szerkesszek még a honlapomon?

Lost
Született feleségek
Csacska Angyal
Tuti Gimi
Charmed
Totally Spies
Egyéb (ezt megírhatod a Chat menüben)
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Szavazz!
Neked hogy tetszik a honlap?

Szuper!
Nagyon jó!
Jó.
Háttt....
Nem a legjobb...
Rossz, és uncsi.
Töröld ki! Csak foglalja a helyet...
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Képek(Csacska Angyal)
 
Szívek Szállodája(Gilmore Girls)
 
Szavazz!!
A Lost 2. évadából ki a kedvenced?

Jack
Kate
Sawyer
Hurley
Eko
Charlie
Libby (+)
Ana Lucia (+)
Locke
Claire
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Hősök (Heroes)
 
Hősök (Heroes)
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?